Door op de ingeslagen weg met Vitale Vakantieparken
De Veluwse samenwerking om de verblijfsrecreatie te versterken was er al. Het programma Vitale Vakantieparken slaat goed aan en daarom hebben elf Veluwse gemeenten door het ondertekenen van een Bestuursakkoord aangegeven samen door te willen in de periode van 2017 tot 2021. Daarmee dragen deze gemeenten bij aan de ambitie van de Veluwe om weer de meest gastvrije bestemming van Nederland te worden: Veluwe-op-1! Meer slagkracht door samenwerking Burgemeester Henk Lambooij van Putten, één van de deelnemende gemeenten, is voorzitter van de stuurgroep Vitale Vakantieparken. Hij ziet de doorlopende samenwerking als een sterk punt: “We hebben allemaal dezelfde belangen en lopen tegen dezelfde vraagstukken aan. Door gezamenlijk én in samenhang aan oplossingen te werken, hebben we meer slagkracht om onze …
Door op de ingeslagen weg met Vitale Vakantieparken